Je bent net bij de diëtist geweest en bent super gemotiveerd.  Na enkele dagen zwakt je motivatie af tot je in je agenda ziet dat je bijna terug moet. De laatste dagen doe je nog even extra je best. Herken je dit ook?

Via online coaching houdt je de motivatie tussen afspraken in ook hoog en bereik je sneller je doel!

1.Bewustwording

Een voedingsdagboek helpt je om bewust te worden van wat je eet. Hierdoor ga je vaak vanzelf al gezonder eten.

2. Sneller advies toepassen en dus meer resultaat

Jouw diëtist kan je tips geven aan de hand van wat jij hebt bijgehouden. Bij een dagboek op papier krijg je deze tips pas bij de volgende afspraak. Door online coaching tussen de afspraken in kan je eerder je gewoonte aanpassen en bereik je sneller resultaat.

3. Herinnering

Elke dag krijg je een tip. Hiervan krijg je een notificatie waardoor je nog eens extra herinnert wordt aan het ingeven van je voeding en het volgen van je dieet.

4. Herhaling

Elke dag krijg je een tip. Vaak is dit een herhaling van een tip die je eerder kreeg maar ondertussen ver in je geheugen zat en misschien niet meer toepaste. Of misschien is deze tip wel nieuw voor jouw en komt hij goed van pas.

5. Overzicht van jouw doelen en resultaten 

In de app zie je welke je gesteld en behaald hebt en welke resultaten je de vorige afspraken had.

6. Extra documenten

Bij het pakket zilver en goud krijg je nog extra nuttige documenten die je helpen bij je dieet.  Meer info over deze online coaching vind je hier.

7. Weekmenu

Bij het pakket Goud krijg je elke week een weekmenu via mail met gezonde recepten en handig boodschappenlijstje. Waarom dit jouw kan helpen lees je hier.  Meer info over deze online coaching vind je hier.

Inschrijven via info@work4it.be of via het contactformulier

Advertenties